czwartek, 12 marca 2015

Witajcie



Witajcie :)
Zacznę od tego, jak ogromnie się cieszę, że będę mogła co jakiś czas 
wpadać tutaj i inspirować was swoimi pomysłami.
Mam na imię Monika, ale w życiu blogowym istnieję jako Art-Moni.
Jestem szczęśliwą mamą trójki dzieci i równie szczęśliwą żoną.
Moja przygoda ze scrapbookingiem rozpoczęła się w 2009 roku na warsztatach 
dla pedagogów, na których zobaczyłam piękny rodzinny album 
i właśnie taki postanowiłam zrobić dla siebie. 
Od tego czasu zaczęłam szperać w internecie szukając jakichś inspiracji 
 i tak powstał pierwszy rodzinny album dla mojej Mamy. 
Miłość do albumów trzyma mnie do dzisiaj, bo to jest to, co lubię najbardziej.
W moich pracach królują  kwiatki, koronki i oczywiście tekturki. 
 Ostatnio zaprzyjaźniam się również z mediami i bardzo cieszy mnie ta znajomość.

 Moje prace możecie zobaczyć na blogu Art-Moni
a poniżej kilka wybranych specjalnie dla Was   :)






Pozdrawiam bardzo cieplutko i do zobaczenia wkrótce :)
Miłego dnia 

Monika 

1 komentarz:

  1. Śliczne prace ....a pudełko z chusteczkami oj oko przyciąga niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń