czwartek, 16 lipca 2015

Wedding Planner.

Chciałabym pokazać Wam dzisiaj bardzo osobisty projekt - mój Planer Ślubny. :)
I tu po raz kolejny z nieocenioną pomocą przyszła Marta, wycinając potrzebny mi napis.
Myślę, że jeśli w sklepie nie znajdziecie tego, czego szukacie,
to dla Was również chętnie wykona tekturki na specjalne zamówienie. ;)

 





W środku znajduje się zaprojektowany przeze mnie kalendarz
lipiec 2015 - sierpień 2016...




... oraz 12 kart, każda z kieszonką na notatki, umowy itp.
Podzieliłam Planner na następujące działy:
Lista Gości
Sala
Zespół
Video
Foto
Kościół
Tort / Ciasta
Alkohol
Napoje
Ubrania
Obrączki
Kosztorys





Być może mój Planner ułatwi komuś zaplanowanie własnego wesela. ;)


WYKORZYSTAŁAM:

baza albumowa
ramka z koronką
gałązka
serce "with love"
napis "Wedding Planner"



Miłego dnia!



4 komentarze: