poniedziałek, 18 lipca 2016

Romantyczny komplet w drewnie...

Witam poniedziałkowo :)

Tak wiem, szaro, buro, i w ogóle ble za oknem. No ale cóż poradzić - taki mamy klimat :)
Może przynajmniej odrobinka inspiracji na rozjaśnienie dnia? :)

Dzisiaj przynoszę dla Was romantyczny komplet ślubny, w drewnianej skrzynce.
O tym, jak ostatnio polubiłam formy drewniano szklane, pisałam już wcześniej.
Nie wiedziałam jednak, że kolor lila, który w mojej twórczości tak naprawdę wcale nie występuje 
- tak przypadnie mi do gustu, że skończę poniższy projekt....

I jak jest? No... jest jak zawsze u mnie  - "na bogato"! :)
Komplet trochę pomediowany, trochę w farbach kredowych, trochę w brokacie, i trochę z maskami.... Prawdziwy miszmasz pod względem technik :)
Do tego cudowne tekturki SnipArtowe i czego chcieć więcej ? :)

 Serdecznie zapraszam na fotorelację poniżej....

Do swojej pracy wykorzystałam:

http://snipart.pl/rks-listki-azurowe-zestaw-p-663.htmlhttp://snipart.pl/ramka-secesja-owal-krata-p-840.html

Polecam poeksperymentować w wolnym czasie,
z tymi kolorami, których na co dzień nie używacie. 
Czasami efekty są naprawdę zaskakujące :)

Przyjemnego tygodnia dla Was !
Pozdrowionka,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz