niedziela, 24 grudnia 2017

Wesołych Świąt / Merry Christmas

Witajcie!
Już Wigilia, więc jako moja inspirację, przygotowałam coś świątecznego.
Podobała Wam się ostatnio zrobiona przeze mnie bombka z tekturką Snip Art, więc dzisiaj mam dla Was cały komplet Snip Art'owych bombek...
Korzystając z okazji, że jest to moja ostatnia w tym roku inspiracja dla Snip Art, 
chciałabym złożyć Wam życzenia 
zdrowych, wesołych i pogodnych świąt 
Bożego Narodzenia
i szczęśliwego Nowego Roku!
;)
Hello!
We  have Christmas time! And as my today's inspiration I prepared something very merry.
You liked my last bauble with Snip Art chipboard so today I have for you whole complete of baubles!
Because this is my last inspiration this year I would love to wish you Merry Christmas!
May this Christmas bring smiles at your doorstep joy in your heart and love and togetherness of friends and family in your home.
And a Happy New Year!

:)







 Użyłam: / I used:
Uściski / Hugs

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz